En Mirre-dag i bildspel!

Alla våras Miranda var på besök på vår ö i hela 36 timmar..
Wiihooo rekord-länge men absolut bättre än ingenting :)
Dig har jag saknat, det vet du!

Hon lämnade oss & ön för 2 månader sen &
igår va hon här för att samla ihop sina sista prylar..
Det var underbart att få höra hennes goa göteborgsdialekt
igen & få hinna prata lite allt mellan himmel & jord!

Vi körde våran traditionella halv 8 hos mig, hemma hos Christina & Niclas
.. ett härligt gäng, lite rosé- & rödvin, ost & kex, tacos/ fajitas,
tv-spel för grabbarna & en massa prat & skratt för oss tjejer!

gif animation creator

Vi drog vidare till Juuls för en drink & ännu mer kvalitétstid med Mirre,
& bla Jihad, Yash, Tobbe droppad in senare osså! Mycket trevlig kväll.

gif animation creator

Kom snart tillbaka M..!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Åh vad fint med bildspel :) Jättesupermysig kväll!

2010-11-09 | 16:58:26
http://plump1s.blogg.se/
mirrepirre

tjena kai!nu är jag tbax igen.snökaos o svinkallt.Känns asjobbigt nu. fattar inte att jag ska vara i Sverige i en hel vinter..pust!nu är de te för mig o sedan nana..puss o kul o se er allesusammans!

2010-11-09 | 20:25:13
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!