Back on the Rock!

Igår landade vi på vårt Malta, kändes hemma!
Supermys när hela Malta var upplyst när vi tog taxin hem från flygplatsen.

Idag har det varit sommarvärme här på ön, lite skillnad mot Svenska kylan :)
så det var bara att sätta på sig sommarkläder & solbrillor när man gick ut!

Blå himmel, över 20 grader & massa bara ben!!

Är ledig idag, imorgon, torsdag & fredag.. den ni ;)

Ikväll ska jag & Jbio, det jag ser fram emot mest är att få se
vår nyaste Candynavia-hörna som hade premiär den 20 November.

Nu ligger J & tar en powernap & jag ska äntligen ta & kika på
Så mycket bättre
:D tror jag kommer älska det, ett riktigt Kaisa-pogram!



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Åh vi har kikat på Så mycket bättre här hemma också, September är så grym!

2010-11-22 | 19:05:53
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!