Swe den 6-9 maj !

Den 6 maj åkte jag hem i hemlighet för att överraska min L som fyllde år..
Jag är verkligen superglad att jag gjorde det, det blev superlyckat ! ♥

Adde kom hem till mig 6.00 på fredagmorgon så ställde vi oss o baka tårta.
sen åkte vi hem till tjejerna i 4b, smög in & sjöng "ja må du leva"...
När vi såg varande kände jag bara hur tårarna började rinna & kroppen vibrera
Lina flög upp ur sängen & så blev de kramkalas :D och sen tårtfrulle !



Hon firades först med släkt & vänner hemma hos tjejerna & sen med
utgång i storstan :) vi hamnade på Soap & sen Grodan Sergel..
Det var en helbra dag & kväll tillsammans med mina bästa tjejer

Lördagen var jag & fikade hos m&m (mormor & morfar) på dagen &
på kvällen åt vi middagSkutan där även Dennis hade sin spelning.
Det var osså en helskojig kväll & superroligt att träffa alla..




Ni hittar fler bilder från helgen på facebook under - Swe 6-9 maj

.. En toppenhelg med mina vänner i Svedala & familj ♥

Kärlek. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!