Storm.

Nu har jag kommit hem från mitt 12 timmars jobbpass,
ätit soldatens ärtsoppa för första gången i mitt liv..
& ska snart krypa ner i soffan för en film !

Vi sitter här som dom mest osociala människorna..
jag men min lilla rosa, J´s fingrar knappar för fullt på sin dator
(dock jobbrelaterat) & sen har vi även Dan här, vår gamla norbagge
som är tillbaka på ön för att jobba hos J på Summerstyle, även han
sitter med datorn i knät :p men men, kan va skönt ibland osså..

Det har blåst som tusan nu idag,
gick till banken en sväng mitt på dan & höll på att blåsa i vattnet !





Imorgon är jag "ledig" dvs att jag ska till lagret &
sen sätta mig med bokföring.. men en kaffe i solen står på menyn osså :)
ajuste, jag ska få se Summerstyle-kontoret med.. tänkte nämligen hjälpa till
& extra-knäcka lite där under sommarn så plånboken blir tjock lagom till semestern !



Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


dumle

söto:)

vadå summerstyle, har du sagt måste du ju säga b... vad är det? :)

love

2010-06-01 | 10:45:32
http://carstj.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!