Den som väntar på ngt gott..

Hade en fruktansvärd natt/förmiddag men det är lagt på hyllan för en stund..

När jag fyllde år så fick ju jag även en surprise
av J som skulle äga rum lördag den 22 maj.. alltså idag :)

Jag jobbade 9-12 sen hade jag fått order att gå hem..
hemma låg det två handskrivna lappar på golvet,
ena med instuktioner om att jag hade bråttom..
jag skulle in i duschen, packa en väska med diverse saker
& en viss tidpunkt skulle jag befinna mig utanför huset.
"Där kommer det finnas en bil som plockar upp dig, hoppa in i den
& läs lapp nummer 2"
jag tycker detta är jättepirrigt men såå kul !

..Jag fick nyss ett sms av J där det stod att bilen är försenad,
att jag skulle dricka ett glas vin i väntan.. så det är vad jag gör nu ;)

men som man brukar man säga..

.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge !

Imorgon kommer även min L till ön, till mig.. bara mig ♥


Ha en fin lördagskväll !

K ä r l e k. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Ooh, spännande! Berätta vad det var - är meganyfiken!! =) PÖSS.

2010-05-23 | 12:47:58
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!