Dagens..

Dagens humör: Sorgsen

 

Dagens mående: Glad/ledsen/arg ..Otroligt känslig !

 

Dagens borde: tvätta..

 

Dagens frisyr: "städknut" mitt på huvudet.

 

Dagens smink: Inget smink !

 

Dagens klädsel: svart tubtopp från H&M, ljusgrön kofta från MQ, svart kofta från Lee som jag har över den gröna (frusen tjej), Jeansjacka från Gina Tricot, svarta Diesel jeans, gladiator sandaler från Primark.

 

Dagens planer: Jobba 12:00-20:00, middag, träna & packa lite.. förhoppningsvis filmmys me J.

 

Dagens materiella vill ha: magtröja från topshop.

 

Dagens fundering: varför sa hon inget i helgen?


Dagens beroende: sällskap.

 

Dagens tråkigaste: att jag saknar mina tjejer..


Dagens längtan: Längtar till på torsdag.. då åker jag & J till Thailand i 18 dagar !

 

Dagens superlängtan: Sudden !

 

Dagens tidning: ingen.. aftonbladet online.. räknas det ?

 

Dagens låt: Rihanna ft Drake- All I do

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Fina han! :-(

Jag lider med er Kaisa, jag vet hur svårt det är, finns inga ord! Tillåt er att sörja nu och glädjs sedan åt den tid ni fick vara med honom!



Massa kramar till dig

2010-03-03 | 17:25:51
http://jonnazw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!