long time no see..

En snabb reverse sen sist..

mammi, moster & mormor var här den 24-28 mars
verkligen supermys.. som alltid ♥

Vi hade en helg av sol, shoppning & middagar.. Bilder kommer sen.

Jag & J bestämde oss samma helg som mammi &
dom va här att vi behövde ett break
från jobb så vi bokade en resa till thai..
så den 4 mars så packade vi våra väskor & åkte till Thailand !

Vi var i Phuket, Phi Phi Island, Koh Lanta & Krabi..
Och utifrån Phi Phi åkte vi ut till några småöar som
Monkey Island
, Maya Beach osv & snorklade :)
Sen hann vi med ao nang i Krabi & Railay Beach & även Poda Island :) Så fint !











Sitter & skype-dejtar med Danni osså.. Stor saknad!
.. Nu fick jag precis veta att jag & Clara (som förövrigt är här & praoar) ska ut en sväng med Em♥

Sweet dreams.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Ser hur härligt ut som helst ! :)



Tack för dejten darling, hoppas ni hade en kul utekväll ;)



puss och kärlek <3

2010-03-31 | 08:07:46
K

detsamma hjärtat :) de va lugnt men skoj..

vi hamnade på juuls ! kärlek !

2010-04-02 | 10:34:02
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
ida

SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG! KOOOOM HEM!! pussss <3

2010-04-09 | 17:43:29
http://idamalmlof.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!