En perfekt start på dagen :)

Igår började min dag såå perfekt !
Jag mötte upp Carro nere vid "klotet" på strandpromenaden vid 8.00
& tog en skön prommis, när vi va tillräckligt svettiga
så tog vi ett morgondopp i havet :) såååå skönt!
Vi torkade lite i solen innan vi satte oss på Mint &
drack en cappuccino.. Där har vi verkligen en bra start
på dagen kan jag lova, hela dagen gick jag runt &
log även om stressen tog över på eftermiddagen ;)


Utsikt utöver St Julians från standpromenaden

Det kändes som jag gick & gick igår men aldrig kom till något slut..
efter min morgonprommis så ringer J & vill att jag möter upp honom
i Msida för att sticka bort till lagret.. så det var bara för mig att dricka
upp mitt kaffe & knalla vidare.. det blev ett riktigt äventyr då jag insåg
att det va sjuuuuukt mycket längre än vad jag trodde, det tog ungefär en timme
i hettande sol. Hann dock ta lite bilder på vägen för att underhålla mig :D



Msida Marina

Vi åkte ut till lagret som förövrigt ligger i Marsa,
halvägs ut till Luqa flygplats. Snart är det dags för en ny leverans
& det börjar verkligen sina på lagret nu :) Vi fyllde bilen som alltid- välproppad ;D
alla lagergubbar tror aldrig att vi lyckas fylla BON så som vi gör.. haha


..till butiken, lämna varorna & sen vidare till Mint (igen) för en lunch
innan det var dags för tandis! .. Jag hade två hål :(
buuu för att jag är en godisgris !



Får berätta om kvällen senare.. nu ska jag jobba!

Ikväll får vi besök av Tomas & tessan som ska bo hos oss i 2 veckor :)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!