too much sweets !

Igår var jag "ledig" ..vilket var hur skönt som helst.
Jag & J styrde lite prylar till butiken egentligen hela dan sen på kvällen
åkte vi till Kg & Simon.. där grabbarna spelade risk & monopol & jag, C &
plump satt & snacka en massa skit i Kg´s rum :) Det var alldeles för länge sen !
Jag & em är tamefan aldrig lediga tillsammans..
men snart blir det ändring på det.

När bästaste em gick hem eftersom hon jobbade tidigt idag så tog jag & C
en prommis till Candynavia för att fylla på kvällsförrådet me godis, päron Mer
& Marabou Schweizernöt :D ..Måste även tillägga att detta var vid tolvtiden !

Frågan är.. är det positivt att äga en butik med bara massa gott i en sån situation
eftersom man kan gå dit när som om när man är sugen eller är det bara dumt ?..

..haha, ja vem vet ? men jag kan lova att godiset satt fint just då ;)
Vi knallade hemåt igen & kröp ner under täcket för att kolla på First Daughter
men hann dock inte se klart hela eftersom taxin som vi skulle ta hem kom.
men det var en bra & lätt film en kväll som igår !
Just nu sitter jag i butiken, har haft fullt upp hela dagen.. :)
Ikväll hoppas jag på att få med L för att kolla på NoIQ som har match
om min älskling kan spela, han är dunderförkyld. Verkar som vi turas om!?

Nu har vi äntligen fått en dag då vi får flytta in !!!!!!!!!
Nu på TORSDAG c",)

Kan inte ens beskriva hur skönt det ska bli att få ha sitt eget hem igen,
så när jag slutar jobbet på torsdag så ska jag
springa hem, packa upp allt 
& hänga in mina kläder & sen ska jag inte röra mig ur fläcken !


Vi hörs ! Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

PÖSS!

2010-02-10 | 00:31:32
http://plump1s.blogg.se/
Danni

Gu va skönt att ni får flytta in nu ! Grattis ;D

2010-02-10 | 08:55:00
K

Tack :D Har inte sovit så bra på lääänge som inatt!!

2010-02-11 | 08:14:17
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!