tankar.saknad.lägenhet

.. Sitter just nu på mitt nattpass som är hur lugnt som helst så ja spyr.
Finns absolut ingenting att göra. Det är ofta då tankarna hinner ikapp en!

Just nu: saknar alla hemma i Sverige.. speciellt min familj & Lina.
Jag tänker på min lilla Sudd :( .. Usch !
..att en liten varelse på fyra ben kan komma en så nära.

Jag önskar att jag kunde få vakna imorn av att sudden
hoppar upp i sängen & lägger sig ner som bara han gör.
Han är som en liten bebis fast han egentligen är en gubbe

.. I min hörlurar hör jag Owl City - Vanilla Twilight

 

Angående lägenheten så har dom sagt att vi kan få flytta in nångång
nästa vecka, så jag håller tummarna än en gång för att de sker.


..det är söndag morgon nu & cirkus 1 timme kvar tills jag ska hem,
& hem just nu är hos Lisa & co.. alltså i Madliena. Tack sötaste ni.
Ser sådär fram emot på en prommis som kommer ta mig en timme..


..ska jag bjuda på deras fina utsikt ↓
Inte helt fel va ?



Ne, nu signar jag ut.. Ha en bra dag !

All kärlek går till Sudden.
/ K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


L

<3 jag vill åka till dig nu!

2010-02-07 | 16:35:10
K

Vill boka en biljett till dig nu, så vi har att blicka fram emot ! Saknar dig så det gör ont. <3

2010-02-08 | 07:09:52
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Emma

All kärlek till bebisgubben !

2010-02-08 | 12:56:26
K

söta du ems <3

2010-02-09 | 16:15:22
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!