Buffalo Bills & OS.

Igår var det fredag vilket jag verkligen inte kände av..
jag jobbade 8:00-16:00 ! På kvällen va jag iväg & kollade på IQ´s
match mot Betfair.. Bra spel & dom vann. Sen åkte jag & J till Buffalo Bills
& köpte med oss mat & vidare till Lisa & co för att se Sverige -Ryssland.
Snygg vinst av Sverige & riktigt bra jobbat av Haag igår osså,
välförtjänad silvermedalj
.

Va tvungen att ta kort nere i Portomaso-hamnen
där restaurangen ligger.. de är så himla fint med båthamnen :)



Efter matchen skulle vi följt med Lisa & Johan på bio.. men jag
var fööör trött för det.. kände att jag behövde sova för en gång skull.
Från & med nu ska jag försöka komma i säng tidigare än vanligt & komma in
i en normal sömnsrytm igen.. Tror det är medicinen för mig just nu !

När jag gick till jobbet imorse.. jobbar 8:00-16:00 idag.
så var det alldeles vitt på himlen, nästan lite läskigt vitt :p
Den tjocka dimman gjorde så vägen nästan försvann
om man tittade längre bort på vägen..



Lördag: Sitter & funtar vad som står på menyn för mig ikväll.
I eftermiddag ska jag iaf möta upp Jimmi från Nordic Bar &
fixa lite grejer tills ikväll.. Dom ska ha Scandinavisk kväll,
& vi ska försöka dra ihop något sammarbete av något slag.. :)


Jag vet att J har laddat ner Snabba Cash som jag så gärna vill se !
Och tro det eller ej men jag håller faktiskt på att läsa boken just nu,
så egentligen borde jag väl läsa klart den först.. men filmen lockar!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!