serverat & klart.

Jag fick ett sms igår 19:28
Baby, om du förbereder i butiken så du kan gå strax efter 8 så vore de kanon.
Kvart över 8 står nämligen middag på bordet :) Kiss

Världens bästa pojkvän..
han hade dukat upp med tacos tills jag kom hem från jobbet !
Efter middagen så gick vi & såg Valentine´s day
L & Johan orkade inte följa med så vi gick själva..

Eller egentligen kan man säga att jag nästan gick själv på bio
för bara efter 10 mins så hade jag J sovandes i mitt knä :)

den va helt okaaj.. mysig.

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

ååh det var sweet!! myspys... vill osså se den filmen :)

2010-02-17 | 10:56:13
http://carolineis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!