Utskjutning ?

Helgens Agenda:

Fredag: Jobb Betway 8:00-16:00, sen jobb Candynavia 16:00-20:00
.. hemmakväll med J, god middag, tvätt, film & kvalitétstid
Jag fick äntligen se My Sister´s Keepers - en mycket sorlig-gråt-film.



Lördag: Jobb Betway 8:00-16:00, hem för fix & sen bumbs iväg för att möta
upp tjejerna för en riktig girls-night & avsked för Tompa & C som flyttar till
kalla Sverige imorgon.. Buu för er ! Grabbarna har en heldag/kvälls-fylla planerad
så vi tjejer får inte va sämre ;) Middag, lekar, Wii & alkohol i mängder.. sen PV.



Söndag: tvätta/städa & bara njuta av att va hemma..
krama sönder min C som än en gång lämnar mig :( dumming,
jobb Betway 16:00-00:00 & sen hem & krypa ner i min varma säng !!



Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

älskar dig K <3 humle och dumle fohevaahh evaahH!

2010-02-13 | 17:55:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!