Update !

vi får flytta in IDAG ;D

just nu känner jag precis som Tommy i Pippi ;)


jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag,
Jag är lycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig
hela långa veckan ut...

Ikväll ska jag njuta i mitt & Jonas egna hem !! ♥


Finally
!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Åh äntligen, den som väntar på nått gott, va roligt för er hjärtat ! Hur fin blev den ? ;D

2010-02-10 | 23:10:30
caroline

Åh vad bra hjärtis. Försökte ringa tidigare, men antar att ni har fullt upp med flytten ;D Vi hörs imorrn hun! <3

2010-02-10 | 23:34:54
http://carolineis.blogg.se/
K

Ja, de är lite småfix me den fortf & uteplatsen/terassen är inte klar än.. men det kommer bli toppen! de enda "lilla" problemet är hur f*n ja ska få plats me mina kläder ;p Kan lägga upp nån bild sen :)



Ja vet C.. hade fullt upp igår så ja hade ingen möjlighet at ringa upp sen :( men ja ringer dig i eftermiddag.. kanske vill göra mig sällis i butiken ?



<3

2010-02-11 | 08:13:18
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!