Nylansering.

Som jag skrev igår så hade jag en helvetesdag..
det blev väldigt hektiskt & stressigt allting.

Iaf så kom bla vår leverans till Candynavia som vi har längtat efter..
vi har tidigare i stort sett bara satsat på godis & sötsaker
men lägger om fokus helt nu.

Efter mycket jobb så har vi trollat fram en helt ny butik
(massa credd till J, Lisa & Anna)
.. nu är det nästan mer som en liten mini-skandinavisk-supermarket istället :)

Vi skickade ut nyhetsbrevet på förmiddan
& 2 sekunder senare så hade vi folk i butiken
som rullade på hela dagen.. Vilket var superroligt att se !


lånad bild från holgerssontillmalta.blogg.se


Jag har själv redan hunnit äta mannagrynsgröt m. kanel & socker till middag
& även Ekströms nyponsoppa med biskvier nu under mitt nattpass.. ;)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!