like a baby.

Idag har jag varit med C hela dagen.. ♥

J skjutsa mig dit vid 2-tiden & jag la mig i soffan & försökte vila lite
eftersom jag har sovit jättedåligt den sista veckan. Gick sådär

Vi hann förbi pizzerian & Candynavia för lite lunch & svull..
mellanlandade hos grabbarna & plump innan vi gick hem &
placerade oss i soffan igen. Sen hade filmmaraton ! Me like.

Vi hann nog se 3 filmer om ja minns rätt haha
Taken. Good Luck Chuck. Ladder 49


tummen upp för alla 3 !

Nu sitter jag & har 1 timmes jobb kvar på Betway..
mitt sista nattpass av dessa två. Det tackar jag för !

Det kliar i mina ögon, precis som en bebis...
det var riktigt länge sen jag var såhär trött som jag är nu,
kan inte ha fått många timmars sömn dom senate dagarna..
Så det ska bli mer än efterlängtat att krypa ner bredvid en varm J

När jag vaknar ska jag & J iväg & titta efter kundkorgar till butiken
vi har tänkt oss något i form av metall. Det behövs nu när vi även har
matvaror till försäljning & det skulle passa bäst in i butiken, inredningsmässigt  :)

Jag säger godnatt till mig själv & godmorgon till er !

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


caroline

Love you hun <3

2010-02-08 | 15:58:37
http://carolineis.blogg.se/
K

Åh jag dig <3

2010-02-09 | 16:10:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!