Kroatien !

Jag bor på en medelhavsö & sommarn är snart här..
men jag tycker att den ska skynda på sig lite extra nu :)


Vill bli brun & fin. I love it

Vad händer sommar 2010 ?
v
.29 är iaf bokat & klart !

jag har försökt höra mig för med L om vad dom har planerat,
för jag vill jättegärna styra något mys med dom till sommarn 2010
men dom verkar inte ha planerat färdigt än, jag föreslog detta men
det lät som att det lutade mer mot grekland isf.. tyvärr.
Men något skoj måste jag bara göra med mina tjejer i sommar ♥

Kroatiens Skärgård står på menyn tillsammans med ett gogäng! :D
Camilla ska iaf med & det ska bli huuur mys som helst.

Jag & Josefinast var med mammi & papps en sommar till Kroatien,
men då var vi bara ute efter sandstränder vilket som kan va svårt att hitta där
så vi styrde om vår husbils-semester till Italien det året ist ;p
Vilket blev skiiitskoj, saknar dig siis ♥

Men det jag skulle säga är att jag minns att det var väldigt fint,
vilket jag uppskattar mer nu än då :) Så detta ser jag fram emot !





Love. K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Har ni bokat en yachweek i kroatien honey? Hur mys som hellst ju, vi kollade på de förut och allt va slut..Åker du till gotland med oss v29 eller vad är inbokat då ? :D

2010-02-09 | 15:50:48
K

Jaa eller det är ett stort skepp eller liknande ist :)

Denna resa är v.29 så Gotland blir det inte, men jag vill gärna styra något annat kul med er :D Jag vill & jag måste ! :) Har ni pratat något och planerat något annat förutom Gotland ? :)

2010-02-09 | 16:08:32
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!