Feels like home.

Igår gav jag L ett uppdrag..
att fixa en alla ♥ dag-hörna i butiken !

Vilket hon gjorde hur bra som helst,
tycker verkligen det blev jättegulligt.
Credd till dig Lisa :)

Hela kvällen igår för mig & J, gick till att packa upp väskor,
packa in i garderober & få vårt nya hem att kännas som hemma
med våra blommor mm eftersom tavlorna inte är uppsatta än.
.. Det var länge sen jag kände mig så utvilad som när jag vakna i morse,
att få vakna upp i sin egna säng, med det varma gosiga täcket & J bredvid
fick mig att gå runt med ett stort leende på läpparna hela dagen idag!!

Äntligen säger jag bara..
feels like home to me.


Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

ÅH Gu va snyggt det har blivit !! :D

Längtar till jag får se allt på riktigt ! ;)

2010-02-12 | 09:06:26
Emma

Åh va fint älsk! ;D

2010-02-12 | 09:06:31
K

haha aa lite skillnad från när ni såg de :p

längtar osså tills ni kommer ! <3

2010-02-12 | 10:22:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Jonna

Jätte jätte fint Kaisa! :-)



Gud vad skönt för er att äntligen få flytta in!



Massa kramar till dig

2010-02-12 | 13:38:34
http://jonnazw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!