A couple of days.

Jag har jobbat 8:00-16:00 i åtta dar i sträck vilket tär på krafterna..
eftermiddagarna har gått till ännu lite mer jobb till/för butiken men
kvällarna har vart lugna, med goda middagar, promenader & varma bad!

Jag fick boken Snabba Cash va C innan hon flytta hem..
trodde aldrig jag skulle ta mig i kragen & läsa den eftersom
mitt rekord i att läsa böcker är 1 & 1/2 bok under mina 22 år !
Men jag började lite smått att läsa den i butiken & sen var jag fast..
Den är sjukt bra.. om jag får säga så som har
såå många böcker att jämföra med..
haha

Iallafall så rekomenderar jag starkt att tappa upp ett varmt bad
efter en (månaders) jobbig vecka & läsa en bra bok :) Relaxing !

Såhär ser våra dagar ut i nuläget.. Blå himmel & något enstaka moln :)


Idag har jag & J varit ute på lagret för ännu en påfyllning..
Det blev ett antal vändor eftersom pärlan inte är allt för stor ;p


.. Just nu: sitter jag & jobbar natt, mina två sista nattpass EVER !
Två timmar kvar, det har varit mycket men de är bara att bita ihop.
Snart får jag gå hem & krypa ner för några timmars sömn..
& sen blire fix & trix med scheman & diverse! ..

Ikväll kommer ju mammi, mormor & moster hit :D
Och Emilié som har vart på semester i kalla Sverige..
Och jag ska inte vara annat än LEDIG LEDIG LEDIG !

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danni

Gu va härligt att du ska få va ledig sötiis :)

och Skönt bad ser du ut att ha :D



I miss you Kaiisii

2010-02-24 | 09:12:55
caroline

Åh vad bra att boken kom till användning ;)

Jag saknar att prata med dig ... :( Vi får ta en skypedejt snart tycker jag!!!!

Vill veta mer om thai ;D

<3

2010-02-24 | 09:28:32
http://carolineis.blogg.se/
Ida

gaaaaaaaaaaah va fint badrum :D ses vi i thaai?

2010-02-24 | 18:35:01
http://idamalmlof.blogg.se/
Emilié

Dags för ett besök i lyan snart ;D (och butiken!)

Ses något efter mina nattpass? mån-ons. Ha så mys nu!

Pussas

2010-02-26 | 06:17:04
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!