Yankee Candle

Jag tycker det är så mysigt med julpynt & alla dessa jultillbehör..
Även om man inte får samma julkänsla som i Sverige med snö & pulkaåk
så tycker jag ändå att jag känner av julen här i värmen :)

Mitt senaste inköp var ett av det senaste Jul-Yankee´s ljusen !
Det kommer sitta fint hemma i vardagsrummet, jag älskar doftljus.


Nu i veckan får jag förhoppningsvis med mig tjejerna på skridskoåk i ThePoint
& sen på en liten pysselkväll där vi bla ska göra egna badbomber..

Idag har jag haft Malicka som hjälp i butiken, hon är här på prao en vecka..
Supersöt tjej! .. Dagen har gått fort & snart ska jag hem till J
& en tallrik Pasta Pesto & sen blire bio..

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!