Riktig julkänsla!

Igårkväll var jag & J först en sväng till en Pub som 2 svenskar här på ön
har tatt över, jag önskar dom all lycka & hoppas att det kommer gå bra :)
Tog ett glas rött tillsammans med ligan & sen drog jag vidare till The Point
för att åka skridskor med tjejerna!!

Det är som sagt en skridskobana gjord av hårdplast,
vilket var sjuuukt svårt att åka på.. jag som ändå kan åka skridskor kände
mig som bambi på hal is :p Men vilken julkänsla jag fick!

Mini julmarknad, klättervägg & hoppborg, livemusik,
& hälsa-på-tomten hörna! Neee detta ska malteserna ha credd för..
Vi avslutade med en fika på Coiconat Lounge,
choklad founde & en stor cappuccino :)




Även om det var 17 graders värme igårkväll så kände jag faktiskt av att julen
närmar sig med stormseg :D Tack tjejer för en mysig kväll !!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Va mysigt det ser ut ! Kan inte vi också åka när vi kommer ner ? Det skulle va sjukt kul !!

2010-12-09 | 17:04:02
K

De är mysigt här nu :) Jo de kan vi absolut göra ;D Snart ses vi <3

2010-12-09 | 18:28:58
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!