Detta låg under granen..

Jag är verkligen såå nöjd med mina julklappar i år!
Jag fick en massa fina och bra prylar & liite av det jag fick var dessa ↓


Resan fick jag av J, han är föör snäll.. världens gulligaste ♥
Vi åker till Dubai den 13 februari & stannar i 4 dagar för att sen
åka vidare till Thailand där vi stannar tills den 13 mars!


När jag bodde i Sverige så var jag på väg att ta körkort..
men det rann ut i sanden, jag ver helt enkelt inte redo!
Så fick jag X antal körlektioner av mammi & papps nu.
Jag var på min första körlektion redan några dar efter julafton..
Det var verkligen kul & jag är mer än taggad att ta det
där jäkla körkortet nu, även att det är vänstertrafik här
;)

Är du nöjd med dina julisar, va fick du?

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

En massa presentkort på alla dessa butiker :D Så en hel del shopping kommer det bli!



Gott nytt år och ha så skoj ikväll.

Hälsa alla. Kram kram

2010-12-31 | 11:48:41
http://Li5a.se
Sara

Gott Nytt År Kaisa!! Hoppas din kväll blir super :) puss o kram

2010-12-31 | 13:44:16
http://www.varsomhelst.nu/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!