turist - javisst!

Jag & J gav bla en turist-utflyktsdag till våra föräldrar, m&m, Dennis &
Fille i julklapp, inkl lunch & diverse kostnader! Helt klart uppskattat.
Vi hade tur med vädret osså, blå himmel, sol & lite blåsigt.

Så klockan 11.00 igår tog vi våra två bilar & drog iväg mot Gozo.. Och vårt första
stopp var vid Popeye Village & precis som namnet så är det en Karl Alfreds by.

Popeye Village

Därefter åkte vi vidare till Red Tower, där jag & J aldrig har varit vid heller..
Skoj att få höra lite historia om vad som har hänt på ön under 1900-talet!
Och wow vilken utsikt det var från tornet kan jag lova :)

Red Tower ↑

Innan vi åkte över till grannön Gozo så åkte vi ner till Maltas enda camping
(campingfamilj som vi är) men det va rent av ett stort skämt!
Så ett gott råd.. Campa aldrig på Malta ;p

Väl på Gozo åkte vi ner till Azure Window & kollade, riktigt ballt faktiskt.
Och vi såg nog ut som ett gäng japaner så mycket som vi fotade haha

Storebror & jag vid Azure Window ↑

Innan vi åkte hem igen så tog vi en sen lunch Gozo på ett supermysigt ställe,
där vi satt & snacka ett bra tag.. Även denna dag hann bli till kväll !

På kvällen skulle vi även bjuda på hemlagad middag men alla
var fortfarande mätta från dagens lunch så ist kekade vi lite
efterrätt, drack vin & spela UNO hela kvällen!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!