Jul jul strålande jul..

Underbara Mysiga jul ♥

Just nu sitter jag & njuter av en kopp chai-te & fruktsallad,
har precis varit ute på en morgonprommis med mammi & papps :)


fick den söta muggen- g♥d morgon älskling av J i strumpan

Julafton va supermysig & vi hade strålande sol med råga på allt
jag jobbade först 10.00-14.00 & hade massa glada kunder inne,
vet inte hur många ggr jag fick säga God Jul/ Merry Christmas.
När jag kom hem väntades julgröt & Kalle Ankas Jul
.. är så glad att det gick & streama Kalle, ingen jul utan honom!

Julklappsöppningen tog X antal timmar.. herre va klappar vi hade i år !
Verkade som att hela familjen hade varit extra snälla i år minsann !
Jag fick bara en massa fina klappar, allt ifrån kläder, zebra-sittkuddar,
till en Dubai-& thailandsresa, underkläder, böcker.. Jag är mer än nöjd :)


julklappasutdelning, papps fick agera tomte

J drog en snapsvisa (från google), tack för hjälpen Blackberry´n

Alla bilder kommer upp på fb senare :)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Vad mysigt det ser ut! Ha det så kul på Gozo idag :) kramar

2010-12-26 | 10:31:18
http://www.varsomhelst.nu/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!