lussebullsbak!

Idag har jag jobbat, förkylningen är bättre :)
J åkte till kalla Swe idag för att känna på lite svensk jul &
ska på dunderkryssning med grabbarna.. Enjoy! Lisa va nere i
butiken & hjälpte mig med leveransen som kom idag
& sen gick vi hem till mig & har bakat lussebullar !!




Är faktiskt riktigt stolt ;)
Vi avslutade kvällen med en nybakt lussebulle & ett glas julmust..
Tack mig själv & J för att vi har öppnat Candynavia.. haha
Skulle aldrig fått denna julkänsla annars!


Nattinatti. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Vad mysigt ni ser ut att ha det ! Själv jagade jag ut Jonas i snön för att skotta så vi kunde få ut bilen !! Kramizar, vi syns snart !!<3

2010-12-16 | 14:24:26
K

Det var supermys :) Och nu finns det lussebullar tills ni kommer! haha helt rätt :) det kan han allt få göra när han är hemma en weekend ;) Love

2010-12-16 | 20:49:33
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!