Myshelg!

Måndag, åter igen.. Men det känns bra!

Helgen har varit lugn & skön för både mig & J,
därav har vi passat på att ha rikligt med kvalitétstid bara han & jag ♥

Bokföringen är färdig & lämnas in idag. Julshopping. Fika. Promenader.
Julgranspyntning. Goda middagar. Snick-snack i massor!


Igår gick vi en sväng till The Point för att prova på deras skridskobana
gjord av plast.. men iaf. Dock bangade min man när vi kom dit & det blev
en lunch tillsammmans med Clara & Selma ist :) Jag ska banne mig prova på att
åka skridskor nån dag, kanske kan lura med mig tjejerna ist ;D


Love. K



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hörru du mitt lilla frö,

Jag messar och försöker nå dig på Skype men vet inte om det går fram? Jobbar du idag? Jag är ledig och hade tyckt det var mys att ses en sväng. Hör av dig!

Puss.

2010-12-06 | 12:19:16
Liisa

Det tycker jag sbolut vi ska göra! Vi satt och snackade om det igår nämligen så vi blir nog ett gäng :D

2010-12-06 | 17:41:14
http://Li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!