Mot Betlehem..

Idag är det den 26e & dvs Public Holiday här på Malta,
eftersom malteserna firar jul den 25e december.

Men någonting som jag har blivit tipsad om är att på Gozo har dom
byggt upp en hel by som Betlehem där dom visar hur allt gick till &
det är till & med levande människor.. Även om min familj inte är ett dugg
kristna så ska vi dit, tycker att det verkar häftigt, om inte annat sevärt!



.. Jag får berätta mer sen när vi har varit där!

Ikväll får vi mer finbesök till ön, familjen Daag kommer nämligen!
Så ikväll blir det ännu ett litet julbord & julklappsöppning :)

L♥ve .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Hoppas du också hade en super mysig jul, men det tvivlar jag inte på :D Kram kram

2010-12-27 | 12:23:58
http://Li5a.se
Jenny

God Jul/god fortsättning Kaisa :D Nu har jag uppdaterat i bloggen + kilar iväg och köper ny dator snart så då ska bloggandet rulla igång igen :)

2010-12-27 | 16:09:00
http://jennyisabelle.myshowroom.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!