låånghelg!

Idag är det fredag, känns underbart :) Har varit såå mycket jobb den senaste
veckan, dock tycker jag att det är superskoj men det tär ju på trafterna :p

Har en långhelg ledigt.. Känns skönt! Idag har jag & J varit på lagret,
& sen va jag på ett möte med Nordic Bar (en skandinavisk bar) det gick toppen!
Därefter åkte jag & mötte upp Danielle, Sara, Johanna & Malin för en god lunch
La Rive & diverse julshopping :) Så himla mysigt! Jag börjar verkligen få
julkänsla nu, pga av allt julpynt & julmusik som spelas i butikerna..


lånad bild från Sara

J har varit iväg på fotbollsmatch & jag har suttit med bokföring..
nu ska vi svida om för en middag tillsammans med Christina & co &
sen UNO-spel hemma hos Johanna & Erik!

Imorgonbitti ska jag slutföra bokföringen & sen ska jag & J ha en heldag
på stan :) Det ser jag verkligen fram emot, känns som år & dar sen!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!