Dan före dan..

21 december :) Dan före dan..

Vädret är u n d e r b a r t idag, 20 grader & blå himmel !
Innan jobbet idag så var jag i Sliema med Lisa för det sista julklapparna.
Nu är jag klar & kan koncentrera mig på att städa lägenheten & fylla upp
kylen tills imorgon då min fina familj kommer :) Åh vad jag längtar ♥ !!


Julshopping i Sliema - The Strand

från strandpromenaden idag, utöver St Julians

Igårkväll hade vi Candynavia-middag hemma hos oss, vi bjöd på små räksnittar
till förrätt, oxfilé, klyftpotatis - och grönpepparsås och sallad till varmrätt
& fruktsallad till efterrätt! Och så fick tjejerna sina tack-för-i-år julklappar!
Jag fick även ett superfint armband av Lisa & hemmagjord fudge av Angela :)

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Oj jäklar vilken kontrast med Sverige nu alltså! Haha det skiljer 32 grader idag.



Vad kul att din familj kommer imorgon, det måste kännas jättekul :)



Hoppas allt ät bra med er!! Kramar

2010-12-21 | 17:59:07
http://www.varsomhelst.nu/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!