Christmas Hamper.

Vilken dag! Började med att jag & Lisa åkte till Birkirkara & köpte
vin & korgar på Charles Grech. Vi har fått mängder av beställningar av
både skandinavier & malteser i år på julkorgar av olika slag, vilket är jätteroligt :)

Efter X antal stora Home Deliveries & bestälnningar av korgar så ringde jag in
Lisa som har fått hjälp mig halva dagen. Vi har allt som allt gjort & slagit in 37 st
julkorgar idag :D Helt otroligt! Jag hade aldrig klarat denna dag utan henne!


Resultatet ↑

Nu sitter jag hemma, all by myself..
har precis ätit en tråkig men god Candynaviamiddag -
köttbullar & snabbmakaroner
!
Ska ha en lugn & skön hemmakväll med mig själv & tvättstugan ;p

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!