Brrrr

Vid den här tiden på året så gäller det att ladda upp med varma
innetofflor, då det inte finns nån isolering i lägenheterna på Malta
blir det sviinkallt innomhus under vintern. De flesta dagarna är det tom
varmare ute än inne. Och därför har jag införskaffat mig ett par nya
tofflor, som passar perfekt ihop till min fina & mysiga morgonrock
som jag fick av Lina i en förtidig julklapp I love Pink !


Just ikväll behövs dessa verkligen, h*vlete vad kallt det är hemma..
Skulle inte tacka nej till att J va här & kunde värma mig nu!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Åh mys! Ja fan va kallt det var ikväll asså...fryser rumpan av mig här borta i Sliema ;P

2010-12-16 | 23:16:36
http://Li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!