Bebisgooos!

Nu sitter jag & dricker vanilj/kanel te.. supergott!

Igår var jag, J & Malicka iväg hela dagen & letade korgar & viner till en kund
som har beställt 17 st julkorgar av oss. Allt löste sig tillslut & vi är mkt nöjda!
Vi hann med en lunch på bästa Mint & en sväng förbi sjukhuset för att hälsa på
Clara & Vilma. Vilken liten skatt ♥ Allt har gått bra & dom mår fint tack & lov!


Jag & lilla Vilma

På eftermiddagen tog jag & Malicka en sväng till The Point för lite julshopping
.. dock blev det bara saker till hemmet & en liten julklapp till mig själv :$

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mammi

Gud så söta ni är !!:) Du måste hälsa och Gratulera !

2010-12-09 | 17:01:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!