svensk bär-frulle!

Min sötaste mammi & papps har som vanligt en välfyllt kyl med allt möjligt gott,
& det som jag har missbrukat mest sen jag kom hem hit är alla dessa goda bär.

Både igår & idag har jag kekat det till frulle :) såå gott!


naturell yoghurt med banan, blåbär & jordgubbar & kaffe

Dagens plans: Vet ej!
Det är så skönt att inte ha något inplanerat för denna vecka..
brukar alltid lyckas vara fullbokat upp till öronen :p typiskt mig!

Pratade precis med mammi, kanske ska knalla bort till m&m
där även hon är, finns lite tårta kvar från igår (a) & sen sa
hon att dom kunde va snällisar & skjutsa mig till Sollentuna
där jag ska köpa en glaskupa till butiken. Skönt att få de gjort..

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!