Besök & fullspäckat schema.

Det är redan torsdag.. sinnes vad veckorna springer iväg,
tyckte nyss jag låg & kved i min ensamhet för att ja va så bakis
men snart är de dags igen :p hahah.. tror att ännu en hård helg väntar

Idag får jag hem min J & inte nog med de..
Christina, Niclas, Ding dong & Oskar Ljung plus okänd

Oskar & okänd ska bo hos oss & är nere & ska plåtas
för Jonas nya projekt som är på G :) Avslöjar mer sen !

Imorgon fredag:
är jag ledig & ska förhoppningsvis leka med plump :)
& sen på kvällen vankas tjejfest hos Sofia..


bild från förra helgen

Lördag är det grillning & avskedsfest för Sebbe
som ska lämna vår lilla ö, hört att de är mkt folk som kommer
så de kommer bli grymt ! Antagligen utgång på de osså..

Och så har vi söndag..
Mimmi
& Rebecca kommer för en vecka tillsammans hos mig ♥

ajuste.. jag ska även jobba i helgen, lördag & söndag 9-15
så jag ska inte trilla hem 7.00 på morgonen denna helg !

.. Ps. mormor & morfar jag tänker på er,
nästa sms jag får vill jag ha goda nyheter.
Snälla, låt dom ha fel.. jag ber ♥.. ds.


L o V e .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!