En hård helg..

Den här helgen har nästan tatt kål på mig..
första gången man uppskattar att det är måndag?

I fredags var jag på middag med Jon
(stammisen ja skulle ha kekat middag med i tordags)
han tog mig till hans favorit-hak i Marsascala, allt va jättegott!

Därefter hade ja tänkte att åka hem.. hade varken smink eller partykläder
men hamnade hos Robin som hade födelsedagspartaj !
.. efter några drinkar så va även jag på toppen & följde me till 22an
& en sväng i pv! Blev en föör lång utekväll & haraldrig uppskattat
sängen så mkt. Fick även sovsällis av Lisa som inte fick komma hem ;p



Lördagen jobbade ja 15.00-21.00 & därefter åkte jag hem till
Clara & Patrick för att fira Clara. Mycket trevligt. Mingel, snittar & dj
för att sedan ta en sväng till 22an. Hamnade i pv sen efter me Mac
& Jessica.. Kom hem alldeles för sent/tidigt för att sen upp &
jobba igen på söndagen! Något jag aldrig kommer att göra om !



Har precis kommit hem från jobbet,
har krypit ner & ska kolla ett avsnitt solsidan ;D Bästa !
Saknar dock min man som jag inte vet när jag kommer få se nästa gång
.. de ogillar jag starkt, dumma vulkan !

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

hahahha...näe, Nästa gång ska jag fan ha en egen nyckel så jag tar mig hem! :P Fast det var mysigt att ligga och skratta så mycket så man slockna :) haha

2010-04-20 | 18:24:46
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!