Här ska borras !

mardrömmar, mardrömmar mardrömmar.. bläää!
mardrömmen väckte mig helt kallsvettig imorse,
brukar bara drömma fina drömmar i vanliga fall.
är det för att jag sover själv ? hmm.

anyway.. har precis kekat en sen frulle !
Sitter & svarar på lite dagliga mail & på ryanair :)
Ska försöka boka Linas biljett ner, den 23-27 maj
längtar så ja håller på att dö.. okaaj inte dö men nästan :p



Ska knalla ner till butiken & lämna jobbdatorn som ja lånar just nu
eftersom ja har skickat med min lilla rosa med J till Sverige..
den har sagt upp sig så den behöver svensk reparation ;)

Jag & Lisa ska försöka oss på att sätta upp persienner
som vi precis har köpt till butiken, den manliga hjälpen verkar svika oss
så det är väl bara att slänga på sig arbetsstället, ta borrmaskinen i ena handen
& stegen i den andra & sätta igång ;D haha dehär kan bli kul !

Ikväll ska troligtvis jag & Lmiddag med en maltes-stammis till oss..
Nej, detta är ingen dejt utan rent av bara en skön gubb-polare i sina bästa år
han påminner mig faktiskt lite om super mario :D de ni !

Han har en hel del historier som han berättar om & om igen dagarna in
& dagarna ut. Tror nästan att ja har hört en & samma story minst 50 gånger
sen vi öppnade butiken, så där kan vi nog få sitta ett tag skulle ja tro ;p

Ha en bra dag !
Later.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!