det är dom små sakerna som värmer mest..

Att hitta en skriven lapp med en söt hälsning på
kan ju va bland de mysigaste som finns..


Jag kom hem från jobbet igår, satte mig & skypa med mammi,
prata med Lina en stund & slösurfade tills jag blev tröttis.

Lägenheten kändes tom.. & de va den ju osså !
Men när ja lyfte på täcket så låg en lapp från J
med ett fotooss & en söt liten hälsning;
Älskar dig ! Sov gott nu.. PK/J



finns det något gulligare sätt att göra sin flickvän glad på?

Därefter somnade jag med ett leende på läpparna :)

♥ Du är underbar!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

Mne gud vad gulligt av honom! Jaa de är verkligen de där lilla som värmer.



Kärlek till dig

2010-04-14 | 22:59:41
http://jonnazw.blogg.se/
Emma

Gud va gulligt ! Förstår att du somna med ett leende hjärtat!

2010-04-15 | 14:56:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!