Jon Blund väntar..

Hade tänkt att sova ut i morse eftersom jag började jobba vid 15.00 idag
men så blev de inte.. vaknade av mig själv prick 9.00, klarvaken.. blää
Satte på mig träningskläder & tog en morgonprommis ist, vilken var skönt.

Innan jag gick hem så tittade jag in i en liten butik som nästan enbart
säljer frukt, ligger bara runt hörnet av vår gata :) ett riktigt smultronställe!
Jag köpte med mig massa god frukt & jordgubbar som jag är beroende av just nu



Till frulle blev det bland annat en smootie ;)
Har inte använt min fina rosa mixer sen vi bodde i villan..
så de va verkligen dags att damma av den & sätta den i arbete igen


den blev iof inte så god som ja hade hoppats

Idag har det varit konstigt väder.. ena sekunder lyser solen
& de är jättevarmt men i andra stunden känns de kyligt..
kanske bara är jag som börjar bli sjuk? ;p

Igår såg de iaf ut såhär på morgonen när ja gick till jobbet..


lovely, is´n it ?

När ja kom hem från jobbet nu ikväll kändes de lite tomt faktiskt..
J stack ju till Swe idag, jaa.. han har nog till och med landat nu :)
Men de känns lite orättvist att han ska hem till familjen Lindberg..
hade gärna osså varit där för en helg hos min älskade la familia
..nu när Dennis är hemma osså !

Detta blev en riktig blandning.. så kan de gå :)
Nu ska jag hälsa på Jon Blund, sov gott !!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielle

Åh va gott med jordgubbar ! :)

2010-04-14 | 13:46:28
K

såå smarrigt :)

2010-04-14 | 14:08:28
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!