Glad & varm i själen !!

Jag fick ett sms av min söta mormor för en stund sen :)
Hon opererade halsen för några veckor sen
& idag har hon kunnat äta normalt på första
gången efter 3 veckor.. vilket gjorde mig glad! ♥

 

Och min underbara morfar kämpar på som vanligt..
fast han mår blää & har det hur jobbigt som helst
så är alltid humöret på topp - alla borde va som du ! ♥


Jag älskar er för att ni är ni.. dom bästa m&m man kan önska sig ♥

 

 



Nästa söndag, den 25e april kommer Mimmi & Becca ner till mig :D

Dom ska boka biljetten ikväll så allt är nästan klart!
Det kommer bli en riktig tjejveckaJ antagligen
kommer att åka till Kina den veckan ! Ska försöka fixa en
överraskningsfest för Mimsan som har fyllt 25 år !!

 

Åh va underbart,
jag blev jätteglad när Rebecca hörde av sig me den glada nyheten idag :)
Vi har planerat en massa grejer som kommer att stå på menyn..

Dom tre små grisarna ♥ .. längtar!

 

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!