ta-hand-om-mig-själv vecka

Imorgon lämnar J mig en vecka för ett Sverigebesök
han ska dit & jobba mestadels.. ja skulle kunna göra vad
som helst för att åka med för att träffa familjen & främst
mina tjejermiss u like crazy !



Från & med april så jobbar jag 12 timmars pass varje måndag
& nu sitter jag här på mitt mördarpass & håller mig sysselsatt
Ikväll är jag & J bjudna på middag hos Petter & hans roomie
som precis har flyttat tillbaka till ön.. ska bli skoj & se hur dom bor.

Jag har bestämt mig att ja ska ha en riktig spavecka nu när J är iväg
jag ska skura ur vår jacuzzi så jag kan bubbla & tända massa ljus,
unna mig en massagebehandling, äta nyttigt & träna..


Ska även ta tag i att städa hela terassen pjuuu & göra ordning på kontoret

ajuste.. en annan rolig sak är att jag fick deklarartionen hitskickad förra veckan
& det blev en riktig glad överraskning.. har tidigare år alltid fått betala dessa
tråkiga summor.. men i år var det min tur att känna denna bonusglädje :D

Love. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Häääärligt med lite tillskott :D

2010-04-12 | 17:42:04
http://plump1s.blogg.se/
K

Jaaa ja vet :) verkligen härligt !

2010-04-12 | 19:56:29
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Emma

Koooooooom hem !!

2010-04-12 | 21:41:49
K

Hade osså velat de..

känner att jag behöver en dos av er tjejer ! <3

2010-04-14 | 17:17:31
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!