Strawberries

Både igår- & idag morse började jag dagen med
mjölk, flingor & jordgubbar till frulle ;) mums !



Efter jobbet igår satt jag med bokföring i ett antal timmar,
som jag nyligen lärt mig ;D vuxenpoäng ?

Ska bort till Sliema senare idag.. & köpa pärmar.
Nu jäklar ska de bli ordning & reda i hemmet !

Både jag & J fick springa runt som galningar både igår/idag
& leta efter gamla kvitton jag behöver till bokföringen..
tydligen så är vi (mest han) bra på att lägga viktiga papper på bra gömställen

Men först ska jag springa hem efter jobbet för att få en halvtimmes
kvalitéts-pratstund på skypén med min Lina
Jag saknar diiiig så !




Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

(L) Som sagt - vi kan om vi vill!

2010-04-11 | 09:59:14
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!