glöm inte nycklarna..

I lördags missade jag min tandläkartid som jag har fått vänta länge på
buuu för mig ! Istället la jag mig på terassen för att bättra på brännan..
plumpan ringde & sa att gänget hängde vid Fortina Hotel så jag promenixa dit :)
Efter att ha lyssnat på Christinas stories om hennes lite kortare
"sångkarriär" & min mage höll på att krampa sönder
så åkte jag hem för en välbehövd powernap.. Zzz !



Igårkväll hade vi personalfest/middag !
..om man kan utrycka sig så för 4 pers ;D

Vi hade bokad bord på Bianco´s i St Julians..
när vi är påväg dit, frågar J mig.. Kaisa har du med dig nyckeln?
hm.. nope ! Och de hade inte han heller.. HELVETE

Eftersom vi bor i ett penthouse (takvåning) så tar vi hissen
& kliver rakt in i lägenheten & utan nyckel är man körd !
Så jag ringde vår landlord klockan 22.30 på en lördagkväll
sådär uppskattat.. & hörde efter va vi skulle göra..
Han var på nån galamiddag & kunde inte komma ifrån så
J fick hoppa in i en taxi, åka bort till Westin, hämta några nycklar
som kanske kunde passa.. in i taxin igen,
hem för att se efter om dom passade.. det gjorde dom inte. Suck !
In i taxin igen.. bort till Gzira för att hämta 3 fulla dyngraka malteser
som fick klättra upp på terassen för att ta sig in den vägen.. Kaos !

Jonas kom tillbaka till restaurangen vid 23.00 igen.. stackarn
så efter mycket om & men så fick vi en trevlig middag :)
Vi gick förbi Juuls osså för en Strawberry mojito eller två &
sen drog jag & J vidare till Nodic för ännu en partynatt !
Dock inte lika sent eftersom jag jobbar idag 9.oo-15.00





Ikväll ser jag fram emot en myskväll med J.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!