Hemmagjord pizza

Imorse var jag & lämna ClaraLuqa flygplats
efter en vecka hos oss för prao på Candynavia..
tråkig praoplats.. i en godisbutik & dessutom utomlands !
En annan stod på H&M i 2 veckor ;p

Berättar om veckan med Clara imorgon, nu till dagen.

Efter ha kramat & pussat på min älskade kusin & sagt hejdå för den här gången
så åkte jag & J till butiken för att hämta upp ett stort påskägg
fyllt med 5 Kg godis för att åka & leverera de till NOIQ
(ett spelbolag) som hade lagt en påskbeställning!



Sen hann vi ut en sväng till lagret för att fylla på godishyllorna i butiken..
för under påskhelgen kör vi 20% discount på godiset, Jammi !

Jobbat i butiken från 15-21 idag, har varit full rulle hela dagen..
ajuste, vi har ändrat våra öppetider till 9-21 istället för 12-20 nu under sommarn.

Har precis fått i oss middag.. idag bjöds det på hemmagjord Pizza :)
Supergott, det är så sällan man äter..



En grej till..
förlåt Christina för mitt aprilskämt.. de va inte kul
men du gick på det ;D

Har ni skämtat med någon idag ?

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!