Finbesök med stort F!

Välkomna mina älskade vänner ♥


Jag är såå lycklig just nu,
är fruktansvärt glad att ha Mimmi & Becca hos mig igen!

Jag följde med när J lämnade Oskar & Andreas på Luqa flygplats,
vi oss & tog en kaffe & pratade en massa.. i väntan på M&B.

Vi åkte hem & dom fick se vårt nya crib efter villan :)
Efter lite prat & vin så gick vi & köpte Sushi Gochi
sen blev de film - Cloudy with a Chance of Meatballs
som Lisa hade tipsat mig om att se.. den va SÄMST :p




Mimmi & Becca somnade efter 30 mins & jag & J
hoppades på att den skulle ta slut.. tillslut så
stängde vi av filmen för att den va så dålig ;p

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

hahahahaha :D men kaj, jag sa att ett, ett klipp var kul! Inte hela filmen ;) haha

2010-04-26 | 18:50:07
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!