Dagen:

En fågel viska i mitt öra att det snöar i Sverige.. Kan de va möjligt?

Vaknade av fågelkvitter, gick ut & tog en prommis i solen,
kekade frulle & gick bort till Surfside för några timmars bränna :)
Fick sällis av Fredrik & Kalles strandsatta vänner & Jessica..



U N D E R B A R T

Igårkväll va vi på Surfside & glodde fotboll & drack öl..
Inter-Barca, skitmatch av Barca.

Kvällen bjuder på jobb till 21.00 sen hem
& gosa ner i sängen till nån film.. men fortf själv :(

Christina
skickade myss sms & gjorde min dag förutom solen ;p
Dom kommer hem imorgon ! överlycklig.
Önskar bara att J kunde komma hem osså..

Later.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda

Meeh, va jobbigt! Min familj kom precis hem ifrån tunisien så arlanda verkar ju fungera lite iaf.. haha!

Men enligt din blogg verkar du ju inte ha det allför jobbigt ändå om jag får säga så ;)

2010-04-22 | 05:58:56
http://amandaboman.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!