i Nuet.

Hm.. mycket har hänt sedan min sista uppdatering..
Men det hoppar jag över & tar det från Nuet istället !


Igår va vår städerska Rita här för första gången..
Åh det blev så bra - ett stort tack till henne!


Det var underbart att komma hem från jobbet inatt & känna doften av ett kliniskt ren-doftat hus :)


Idag är det dagen DET..
Mammi, Papps & 2 kg lösgodis kommer ;D
Åh vad vi längar !!


19.30
landar dom på Luqa flygplats..
I will be there ♥


Dagens fix:

Pussa på min älskade J
tvätta
ännu mer pussar på J
storstäda & skura terassen
poolkillen kommer
storhandla
lek & bus me J
ännu mer tvätt
hämta mammi & papps


Ska även bli härligt att vara ledig nu i 3 dagar nu -
tillsammans med mammi, papps & J :)


 

På återseende..
Love. K

Update: Fick ett samtal ca 18:45 av min.. mammi
vimsfia
som hon är hade hon "trott" att planet skulle landa 19:30
..
Hela en timme förtidigt ;p Så det blev inget möte på Luqa idag!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!