En tom säng.

Haha.. vilket skämt när vi skulle ta oss hem från Luqa flygplats ikväll..
Jag & mammi hade lämnat papps & hämtade farmor !



Varje gång vi kör ut från flygplatsen så brukar alltid jag & J köra en "fuling"
vilket jag lurade på mammi att göra som satt bakom ratten.. ;D
Dock inte så lyckat som det brukar vara!

När vi kommer runt hörnan så blir vi stannade av den maltesiska polisen..



hmm.. vad ska vi göra?
spela dumma tjejer som inte fattar nånting som har med vänstertrafik eller..
..jaa, det blev nån variant helt enkelt..

jag kunde inte hålla mig för skratt just för att mammi spelade en "dum" turist
medans farmor satt bak i bilen & skämdes..
samtidigt som jag fick dum-stämpeln på mig av polisen
för att jag inte tog ansvar för mina besökare att uppträda rätt i trafiken..
tillslut så kom vi iaf därifrån smärtfritt med en härlig bot ;D
Bra start utan grabbarna. Haha

Ikväll har vi kekat spagetti & köttfärsås
& självklart kladdisen som blev kvar från igår,
vi har även hunnit med en massa massa deep talk ! Mys
.. ska försöka duna in snart eftersom jag ska upp & jobba imorn kl. 8:00-16:00

Men en sak stämmer inte..
En tom säng ? :(


.. du gör mig hel ♥

Kisses. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!