Bye Bye.

Idag har jag jobbat 8:00-16:00 !

Två av mina favorit-män lämnar vår ö idag :(
Min papps & min älskling J.

Jonas
ska till Stockholm en vecka för jobb & sen till familjen i Kallekrona.
Och kommer hem till mig om 10 dagar.. Du är sååå välkommen hem ;)

Och min bästaste papps ska hem för jobb han med..
Men jag vet att du kommer snart igen :)

Men det kommer bli full rulle iaf..
för mammi stannar några dagar till & ikväll kommer även farmor :D
De ska bli såå mys & jättekul att farmor kommer !


fina farmor ♥

Love / K

btw..
Here is my new look.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Snygging ! Va höstfint med mörkt hår igen ;)

2009-09-27 | 19:15:07
http://emsettnyttkapitel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!