Brekkie.

Vi hade en super rolig kväll igår hos grabbarna..
vaknade upp av att mammi ropade att frullen va klar :)



Det har varit toppenväder idag osså :) awiii !

Kl 12:00 var vi på ett secret meeting som gick kanonbra.
We´re almost there :D

Sen åkte vi till Valletta & kekade lunch på Casanova.

Nu sitter jag hemma igen med en ny hårfärg i huvudet,
det jag gjorde igår blev väldigt rött i dagsljus så jag fick ringa min
älskade vän/frisör Mimmi (som jag förövrigt saknar en massa) för lite coaching !



Håller tummen att jag blir nöjd nu,
man brukar väl säga.. tredje gången gillt ;)

Ikväll:
Grillning, småparty & bad @ our place

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!