Släkting-träff :)

Vaknade upp igår & hade fått hela bröstet & halsen full med röda prickar :/
misstänkte att de kunde vara grabbarnas bubbelpool.. Inte fint för 5 öre !!

Iaf.. gick iväg & keka lunch med J & gänget,
han blev lika skrämd som jag när han såg hur jag såg ut :p

Sen mötte jag upp min goa kusin/syssling/pyssling Maja som är på träningsläger här på Malta,
vi gick först upp en sväng till vår lya & sen bort till Fortinas Hotel-pool för lite sol
 (jag fick dock ligga me kläderna på & under ett parasoll)

 
Supermys att få träffa M den lilla solstrålen :)

Därefter mötte jag upp J & gick ner till Jesmonds (nya hyresvärden) café..
det var dags att åka & köpa utemöbler !!

Vi gick löst ordentligt måste ja säga.. haha
Ett träbord med 6 stolar
2 glassiga solstolar
1 Gasol-grill
ett parasoll & en fossing till.

Vuxenpoäng till oss ;) Vill bara flytta NU !


Till middag blev det fläskfilé, pommes, sallad & Bearnaisesås
tillsammans med våra två inneboende Petter & Basse



Supergott c",)

Sen blev de film & monster-jakt..


   

Den va svårfångad.. men efter en låång stund fick J tag på den ;D

See yá

.K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!